Journal of Applied Economic Research
ISSN 2712-7435
Внутривузовские маркетинговые исследования как основа организационно-экономического планирования
Кельчевская Н.Р., Шкавро С.Л.
Abstract
В статье в контексте организационно-экономических вузовских инноваций рассматривается базовое понятие стратегического маркетинга – самомаркетинг. Положительные результаты применения методик внутривузовского анализа приводятся на примере УГТУ-УПИ.
Keywords
About Authors
DOI: http://dx.doi.org/
Download full text article:
~227 KB, *.pdf
(Uploaded
23.09.2015)
Created / Updated: 2 September 2015 / 20 September 2021
© Federal State Autonomous Educational Institution of Higher Education «Ural Federal University named after the first President of Russia B.N.Yeltsin»
Remarks?
select the text and press:
Ctrl + Enter
Portal design: Artsofte
Contact us
Rector's Office
Rector, Dr. Victor Koksharov
Tel. +7 (343) 375-45-03, e-mail: rector@urfu.ru
Vice-Rector for International Relations, Dr. Maxim Khomyakov
Tel. +7 (343) 375-46-27, e-mail: Maksim.Khomyakov@urfu.ru