Journal of Applied Economic Research
ISSN 2712-7435
ПРОБЛЕМЫ АДАПТАЦИИ КАТЕГОРИЙ «МАРКОР» К НОВЫМ РЕАЛИЯМ ЭКОНОМИЧЕСКОЙ НЕСТАБИЛЬНОСТИ
Казаков Сергей Петрович
Abstract
В статье рассматриваются вопросы влияния новых рамочных экономических условий, обусловленных системным экономическим кризисом на категории МАРКОР (маркетинговой ориентации фирмы), выраженных через систему маркетинговых метрик рыночного функционирования коммерческой организации.
Keywords
About Authors
DOI: http://dx.doi.org/
Download full text article:
~483 KB, *.pdf
(Uploaded
22.09.2015)
Created / Updated: 2 September 2015 / 20 September 2021
© Federal State Autonomous Educational Institution of Higher Education «Ural Federal University named after the first President of Russia B.N.Yeltsin»
Remarks?
select the text and press:
Ctrl + Enter
Portal design: Artsofte
Contact us
Rector's Office
Rector, Dr. Victor Koksharov
Tel. +7 (343) 375-45-03, e-mail: rector@urfu.ru
Vice-Rector for International Relations, Dr. Maxim Khomyakov
Tel. +7 (343) 375-46-27, e-mail: Maksim.Khomyakov@urfu.ru